måndag 1 juli 2013

Presentation av mig

Under en lång sommar ensam hemma då flickvännen kommer hålla till på jobbet tar även jag upp bloggandet. Mitt namn är Henrik 31år och jag har fassnat gladerligen i diet träsket. Jag har en bakgrund innom datalogi samt elektroteknik men har efter 6års resande och pokerspel utan att ha jobbat en skeund med det jag är utbildad som blivit intresserad av människans ursprung och den filosofiska meningen med livet i allmänhet. Kommer i bloggen posta mina tankar kring hur jag äter vilket fortfarande är i ett experimetstadie och har varit så i ca 2år. Jag kommer inte spendera tid med att referera samtliga av mina påståenden, google finns där och det är enkelt att hitta mer material för att fördjupa sig.


Stavning
  • Vill klargöra att jag inte skriver för skönhetens skulle utan för informationen. Jag stavar som en kratta och det kommer synas i bloggen. Hoppas inte detta kommer förstöra för er läsare.


Nekrofag 
  • Nekrofag aka Asätare är väl den bästa beskrivningen på de flesa människor, djur som äter andra djur men som de ej dödat själva.

1 kommentar:

  1. Du stavar juh riktigt bra tycker jag! Keep up the good work!

    SvaraRadera